Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Καλώς ήλθατε στο Blog του Λευτέρη Αβραμίδη


'Ωρες,ώρες νιώθω ευλογημένος!γιατί,ότι ονειρεύτηκα σ'αυτή τη ζωή,το απέκτησα και το απόλαυσα,μα το σημαντικώτερο το απολαμβάνω ακόμα!λεφτά;δεν τα ζήλεψα ποτέ,θέλω
τόσα όσα χρηάζονται για να περνώ καλά!μια ευτυχισμένη οικογένεια,με τέσσερα παιδά-
κια!ένα καλό σπίτι!ένα εξοχικό!ένα αυτοκίνητο,για να μετακινείται η οικογένεια!τις GOLDY
μου(GL1500 SE '90,GL1500 SE '91 Anniversary)!2-3 άλλα μικρά μηχανάκια!και τέλος μια
καλή δουλειά,που την κάνω με ευχαρίστηση 24 χρόνια τώρα!
Εχω κάνει τρία ταξείδια με μηχανή στην Ευρώπη.
Εχω πάει σε δύο Πανευρωπαικές Συναντήσεις GOLDWING (Λουξεμβούργο 1995)(Δανίας
1996,Βραβείο μακρυνώτερου ταξειδιώτη)και στην Παναμερικάνικη Συνάντηση στο FORT
WAYNE της INDIANA το 2002,σε όλες έζησα στιγμές μοναδικές,μα η Παναμερικάνικη ήταν το κάτι άλλο,45.000 χιλιάδες Goldwing,μια βδομάδα,800 και,τα περίπτερα!μια εμπειρία μο-
ναδική.
Εχω ταξειδέψει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και έχω ζήσει την κάθε στιγμή με την μοναδικότητά της...
Γι'αυτό σας λέω στιγμές μοναδικές, ανεπανάλυπτες που χαράζουν την μνήμη και την ψυχή του ανθρώπου και όλα αυτά και άλλα πολλά παρέα με την GOLDY μου...


Myspace Clocks at WishAFriend.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: